۱۲:طالبی بستنی

اگه بین نوبرانه های بهاری طالبی رو انتخاب کردید،می تونید با ریختن تکه های طالبی و سه چهار قاشق بستنی وانیلی توی مخلوط کن یه نوشیدنی خیلی خوشمزه تهیه کنید.

 

پ.ن: متاسفانه سایتی که من عکسهای بلاگ رو توش آپلود می کردم در دسترس نیست،ندیدن عکسها هم بخاطر همونه...سعی می کنم عکسهایی رو که دارم دوباره آپلود کنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
فرامرزی جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ب.ظ

با سلام
بنده صاحب امتیاز فروشگاه اینترنتی فروشنده . کام هستم
میخواستم اگر شما تمایل داشته باشین همکاری با شما داشته باشیم به این صورت که مشتریانی که از طرف شما وارد فروشگاه می شوند و خرید می کنند 5% مبلغ خرید به حساب شما واریز میشه.فروشنده . کام الان فروشگاه سایت آشپزآنلاین رو برعهده گرفته و نیز در حال برنامه فروشگاه مجله هنر آشپزی هم هست تا با این مجله مشهور نیز شروع به کار کنه.
در صورت تمایل و یا چگونگی همکاری و اخذ اطلاعات بیشتر با ایمیل و یا تلفن زیر تماس بگیرید.مطمئنا هستم که شما نیز می خواهید در این دنیای اینترنتی هم سهمی داشته باشید و هم سودی نصیبتون بشه.
با تشکر
فرامرزی
a.h.faramazli@gmail.com
info@forushande.com
www.forushande.com
0915 105 9227

شراره سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام
خسته نباشی با غذا درست کردن .
اما می خواستم من که شمالیم تا حالا میرزا قاسمی ای به این سفیدی و بی رنگی ندیده بودم . باید بهش گوفه فرنگی و رب هم اضافه می کردی تا جدی جدی یه غذای شمالی بشه . جیگر

منا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:10 ب.ظ http://kourosh2011.niniweblog.com

سلام عزیزم سایت عالی داری دست گلت درد نکن فقط یک سوال چقدر طالبی بریزم . وقتی امد شد باید استفاده کرد یا میشه تو یخچال یا فریزر گذاشت ممنون گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد